چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین نجفقلی زاده، گفت: سکوت برخی کشورهای اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، تاسف آور و آزاردهنده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی امروز در مراسم بزرگداشت و تکریم شهدای جبهه مقاومت در محل مصلی تبریز، اظهار داشت: امروز با وجود جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، هیچ حرکت و واکنشی توسط سازمان‌های حقوق بشر صورت نمی‌گیرد که جای تاسف است.

وی ادامه داد: سکوت برخی کشورهای اسلامی نیز در این بین آزاردهنده است و کار به جایی رسیده که برخی از این کشورها، پیام تبریک به رژیم غاصب صهیونیستی ارسال می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نجفقلی زاده، با بیان اینکه سیاست آمریکا تثبیت رژیم اسرائیل است، گفت: هدف اصلی آمریکایی‌ها این است که رژیم غاصب صهیونیستی را تثبیت کرده و هر کس با اسرائیل ارتباط دارد را به عنوان دوست آمریکا مطرح کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، با اشاره به اینکه امروز قلب آمریکا در اسرائیل می زند، ابراز کرد: آمریکا تمامی سیاست‌های خود را برای از بین بردن جمهوری اسلامی به کار برده اما تاکنون موفق نشده است.

وی ادامه داد: اگر امروز فلسطین زنده است به برکت امام خمینی(ره) بوده که ایشان باعث شدند مردم جهان از آرمان فلسطین حمایت کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نجفقلی‌زاده ادامه داد: سیاست آمریکا، اداره گروه‌های تروریستی است و تمام گروه‌های تروریستی زیرنظر آمریکا بوده و حتی در اقلیم کردستان عراق نیز ۲۵ نیروی آموزش دیده توسط این دولت استعمارگر هدایت می‌شوند و هم اکنون بیشترین سلاح را آمریکا وارد خاورمیانه می‌کند.

وی با اشاره به نقش جوانان در مقابله با کید دشمنان، خاطرنشان کرد: امروز جوانان متعهد و متدین ایرانی با فرمان امام خود در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند که در طول این چند روز تجمع و حمایات مردمی، نشان از این موضوع دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین در خصوص جنگ ۳۳ روزه و پیروزی حزب الله در این جنگ نابرابر، گفت: این امر در سایه وجود رهبر شایسته و بزرگ حزب الله و مقاومت مردم صورت گرفت.

وی با بیان اینکه نیروهای حزب الله معتقد بوده و در دفاع از آرمان‌های فلسطین و دنیای اسلام، عهد بسته‌اند، یادآور شد: اگر امروز سید حسن نصرالله شهید شده، اما نصرت الهی همچنان پایدار است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha